4tA anem a la ràdio

Com cada curs escolar hem fet una visiteta a la ràdio. Aquesta visita ens agrada molt, és tota una experiència i hores de dedicació per a que surti tot molt bé.

Dies previs a la gravació de programa, a l’aula formem grups i decidim de quin tema volem explicar alguna cosa, un cop que cada grup ha triat el tema, fem una pluja d’idees i comencem a escriure que és allò que volen explicar. Desprès en fem una lectura en veu alta a la classe per comprovar com ha quedat i si cal reorganitzem la informació. Quan el guió està tot llest, el repartim entre els membres del grup i dediquem unes sessions a practicar-ho amb el grup i davant de la classe fins que arriba el gran dia.

Marxem cap a la ràdio i allà ens rep la Laia, com sempre, tant alegre i disposada a escoltar-nos, anem entrant grup per grup a la sala de gravació i anem explicant allò que em preparat, quan acabem la Laia ens fa moooltes preguntes que responem el millor que sabem. Quan ja hem passat tots per la gravació, ens acomiadem fins al curs vinent i tornem cap a l’escola ràpid i corrents perquè fem tard.

Una molt bonica experiència i molt enriquidora per als vostres fills i fills.