L’AQUARI VIRTUAL DE CICLE MITJÀ

Aquest curs 2021-2022, l’alumnat de 3r i 4t de primària ha treballat, des de l’àrea d’anglès, en la creació d’un aquari virtual, des de l’inici de curs fins al seu acabament. Amb aquest projecte, s’han desenvolupat les habilitats comunicatives bàsiques orals i escrites, seguint el fil conductor de la creació de l’aquari.

L’alumnat ha participat activament en la presa de decisions pel que fa a la tria de les decoracions, la seva disposició, la tria dels peixos, del fons de l’aquari i del terra. S’han propiciat, per tant, els moments d’assemblea sota la perspectiva d’un enfocament comunicatiu, i hem fet un ús responsable de les Tecnologies de l’aprenentatge i la comunicació.

A continuació, podeu veure els resultats en aquests vídeos, fent clic a la imatge. Hi ha un vídeo per cada grup.