ELS/LES ALUMNES DE 5è i 6è REALITZEN LES PROVES CANGUR

El passat dia 1 de desembre tots els alumnes de 5è i 6è van realitzar les proves Cangur.

Les proves Cangur (altrament dites International Mathematical Kangaroo o bé Kangourou sans Frontières) són una competició preuniversitària de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès a través dels problemes. Les les competències que es posen a prova en el Cangur són una combinació entre la lògica i les matemàtiques, no únicament el coneixement de fórmules.

Tots els nens i nenes es van mostrat atents i motivats per tal de resoldre correctament els reptes d’aquestes proves. Ben aviat sabran els resultats i els/les alumnes amb més puntuació participaran a les proves de tot Catalunya que es faran al mes de març.

Podeu veure imatges del moment de fer les proves si cliqueu AQUÍ