JORNADES D’ENTITATS-19

El passat divendres es van iniciar les Jornades d’Entitats del municipi de Sant Jaume dels Domenys.

La nostra escola va donar el tret de sortida d’aquestes jornades presentant els projectes de música que es porten a terme al centre. Concretament els alumnes protagonistes  van ser:

Nens i nenes de 2n: Projecte ball de bastons

Nens i nenes de 3r i 4t: Projectes Banda

Nens i nenes de 6è: Projecte Cantania

Ens van acompanyar músics profesionals de l’escola de música Contrapunt i també la grallera Clara Rosés. Hem d’agrair la seva col·laboració així com també la de les mestres de música de l’escola, la Marta i la Sílvia, i el Jordi, mestre de la Banda.

Com a espectadors hi havia tots els nens i nenes de l’escola, els mestres i algunes famílies.

L’ampa va vendre cafes, begudes i coques.

Va ser una gran jornada musical!! Si cliqueu al programa podreu veure algunes fotografies.