CONCURS LITERARI DE SANT JORDI

El passat dilluns a les 14:30h es va reunir el jurat del concurs literari (format per membres de la Junta de l’ampa, la regidora d’ensenyament de l’Ajuntament i l’equip directiu del centre). Es va escollir un/a guanyador/a dels 3 alumnes preseleccionats per part de mestres que no entren al grup-classe.
Aprofito per agrair al jurat la seva dedicació.
Us he de dir que va ser una decisió molt difícil ja que tots els treballs estaven molt ben fets.
Aquest curs, els treballs estan relacionats amb la temàtica del Petít Princep. Els alumnes de P3, P4 i P5 han fet un dibuix. Els alumnes de 1r i 2n un dibuix amb una frase. Els alumnes de 3r i 4t una redacció. Els alumnes de 5è un poema i els alumnes de 6è un còmic.
Tots els dibuixos i/o escrits estan exposats als passadissos (P3, P4 i P5 al passadís d’infantil i primària al passadís de la primera planta de l’escola).