Salut

• L’escola no administrarà cap medicament a l’alumnat sense l’autorització de la família i la recepta mèdica.
  • Les famílies han d’informar a l’escola quan els nens/es estan malalts.
  • Si les famílies tenen dubtes de l’assistència a l’escola després d’una malaltia infecciosa cal que consultin al seu pediatra. Les malalties infeccioses és molt important comunicar-ho a la tutor/a el més aviat possible.
  • Les famílies omplen una fitxa de dades mèdiques a inici de l’escolarització. Qualsevol canvi cal informar a la mestra.
  • Cal una bona coordinació família-escola/tutor-a en cas d’al.lèrgies.
  • Polls: L’escola enviarà un email a les famílies del grup-classe quan es doni un cap de polls a l’aula. Les famílies han de revisar el cabell dels seus fills/es durant uns dies i fer el tractament si cal. Si el/la mestra veu polls al cap d’un nen/a, seguirem el protocol del centre establer a les NOF.