XOCOLATADA SOLIDÀRIA

El divendres 14 de febrer, l’AMPA de l’Escola Els Quatre Vents va organitzar de manera excel·lent una Xocolatada Solidària en benefici de l’Hospital Sant Joan de Deu per ajudar econòmicament a la investigació del Càncer Infantil.

Aquesta iniciativa va ser un èxit, ja que es van servir més de 100 gots de xocolata desfeta, recollint 312’7 € per a la causa tan especial. A més tots els assistents van poder tacar-se pel Càncer Infantil al mural que l’AMPA havia preparat per l’ocasió.

Des de l’escola volem agrair aquestes iniciatives ja que si ensenyem als nostres infants ser solidaris, aquests en un futur seran un bon exemple pels més menuts.