XERRADES A PRIMÀRIA DE LA PSICÒLOGA DE L’AMPA

Dins el mes de la salut mental (novembre), entre altres activitats, els nens i nenes de 1r a 6è han pogut gaudir d’una interessant xerrada sobre salut mental a càrrec de la psicòloga de l’AMPA. Els alumnes han estat molt atents a les explicacions i al final de la xerrada han pogut preguntar dubtes i explicar vivències personals relacionades amb la temàtica.

Cal felicitats als nens i nenes per la seva atenció i interès, alhora que hem de valorar el servei que porta l’AMPA al centre de psicologia i logopèdia d’Uditta, ja que són unes grans professionals que vetllen pel benestar i aprenentatge de tots els nens i nenes de l’escola i també van assessorant als mestres dels dubtes que van sorgint.

BONA FEINA!!

Si voleu veure alguna fotografia de les xerrades podeu clicar AQUÍ.