TROBADA FORMACIÓ MATES EN MOVIMENT (ESCOLA DE L’ARBOÇ I ESCOLA DE SANT JAUME)

El dimecres dia 30 de novembre es va realitzar una sessió formativa de mates en moviment a la sala d’actes Cellers Domenys.

Van participar en aquesta formació  mestres de dues escoles de la comarca: l’escola Sant Julià de l’Arboç i l’escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys.

Ja fa dos cursos que la nostra escola realitza formació a l’escola de l’Arboç sobre aquest projecte d’innovació que ja fa 7 anys que portem a terme al centre. I dins d’aquesta formació es va organitzar una trobada per tal de que el professorat de les dues escoles poguessin compartir maneres d’ensenyar i aprendre mates en moviment i també donant especial importància a l’atenció a la diversitat de tot l’alumnat.

Van recolzar aquesta trobada amb la seva presència l’inspector Carles Jardí i com a representant del Centre de Recursos Pedagògics del Baix Penedès, la Laura Carbonell.

Totes les parts vam arribar a la conclusió que el projecte de les mates en moviment és un gran projecte, sobretot perquè els resultats així ho demostren, però com a més important hem de destacar que els nens i nenes s’ho passen molt bé realitzant les sessions i adquireixen els aprenentatges a base de comprendre i posar-ho en pràctica, fet que els aporta interès i motivació.

Agraïm a Cellers Domenys la sessió de la sala per portar a terme aquest acte!

FOTOGRAFIES DE LA TROBABA