TRÀILER CURS 17/18 ESCOLA ELS QUATRE VENTS

Ara que ja estem acabant el curs, és un bon moment per fer cinc cèntims del que ha estat aquest curs. Per aquest motiu hem preparat aquest aperitiu del que serà el vídeo del curs.

Com el vídeo és un resum del que hem fet durant aquests mesos, els mestres també volem resumir el curs donant les gràcies als nens i nenes de la nostra escola perquè ells són qui fan possible aquesta unió al centre.

1. Olga maestre guerrero

Muchas Gracias por estos 2años que a estado mi Quique…nos llevamos muchos recuerdos bonitos y un buen aprendizaje escolar etc.. Gracias a todo el equipo de profesionales..