SANTA CECÍLIA 2018

Com cada 22 de novembre a la nostra escola celebrem Santa Cecília (patrona dels músics i de la música). A l’Escola Els Quatre Vents tenim molt clar que l’Educació Musical és un dels pilars de la nostra escola, ja que com deia Pau Casals: “La música, aquest meravellós llenguatge universal hauria de ser font de comunicació entre tots els homes i dones”.

Després del pati hem pogut gaudir d’unes actuacions dignes de músics professionals però transformats en nens i nenes d’educació primària. Els petits grans artistes han demostrat que la música no entén d’edats i que per transmetre sentiments sols fa falta posar-li passió. Els nostres intèrprets han estat:

– Joana (Guitarra)       – Mariona (Violí)     –  Dèbora (Violí)      –  Paula (Piano)        – Maria (Piano)

– Jana (Piano)            –  Adrià (Guitarra)   –  Albert (Saxo)       –  Martina (Piano)      – Miquel (Violoncel)

Però com tot gran concert, no podria faltar la col·laboració d’algun artista convidat i en el nostre cas hem tingut la sort de comptar amb la Laia i el Joan Anton per la cloenda somiada per aquest concert. El Joan Anton al piano i la Laia com a solista ens han emocionat (literalment) amb la magnífica interpretació de dues cançons del musical del Petit Príncep, “La rosa” i “Vaig aprendre”. Aquest detall demostra que la Laia sap el que fem a l’escola, ja que com bé sabeu aquest curs és el curs del Petit Príncep a la nostra escola.

Per fer-nos una idea de la màgia que han transmès amb aquestes dues cançons als nens i nenes, sols podem dir que tots els alumnes a una veu els hi han demanat: “Otra, otra”. Com no podia ser d’una altra manera la Laia i el Joan Anton han accedit i han fet un bis de “Vaig aprendre” però amb l’ajuda de totes les nenes i nens de l’Escola Els Quatre Vents, com podreu veure a l’últim dels vídeos que trobareu a sota.

Per acabar, volem agrair a tothom qui ha fet possible gaudir d’un concert tan meravellós com el d’aquest mati. Així que moltes gràcies a tots els nens i nenes de l’escola, gràcies a la Laia i al Joan Anton, i com no gràcies a la Marta i a la Sílvia per la seva dedicació i estima a la música.

ENLLAÇ FOTOS SANTA CECÍLIA