SANTA CECÍLIA

Avui, 22 de novembre, és Santa Cecília, patrona de la música!!

Ahir a la nostra escola vam portar a terme un acte per celebrar la importància de la música. A l’escola portem a terme molts projectes relacionats amb la música perquè creiem que és una font d’aprenentatge, de motivació i de diversió. A més tenim una mestra de música excel·lent que viu i ens fa viure la música (la Núria Aragonès).

L’acte d’ahir es va dividir en tres actuacions:

1. Alumnes del centre que toquen un instrument fora de l’escola. Uns/es artistes, que ho van fer molt bé.
  2. La Laia Batlle (la Laia de la Ràdio com li diem nosaltres..). Ens va cantar tres cançons de manera meravellosa. A la última van poder participar-hi tots els/les nens i nenes.
  3. Els/les mestres que amb un instrument ben peculiar, una pilota de bàsquet, van realitzar tots junts una coreografia espectacular amb el bot de la pilota i la música que sonava.

Una sessió de celebració rodona! Tots i totes vam gaudir molt de la MÚSICA!!

Podeu veure imatges si cliqueu AQUÍ