REVETLLES SEGURES

Avui a l’escola s’ha portat a terme una gran jornada gràcies al Servei Territorial de Protecció Civil de Tarragona, concretament el tema ha estat REVETLLES AMB PRECAUCIÓ

L’estructura de la sessió ha estat:

1. Benvinguda institucional
  2. Explicació dels diables
  3. Representant de la Creu Roja, els accidents i primers auxilis
  4. Representació teatral per donar els consells d’autoprotecció
  5. Cloenda

Els alumnes de 3r a 6è han escoltat els consells de Protecció Civil, Diables i Creu Roja. Posteriorment s’ha realitzat una obra de teatre per a tots els nens i nenes de l’escola on s’han explicat, de manera divertida i musical, molts consells relacionats amb els petards.

Ha estat molt interessant tot plegat. Agraïm la col.laboració de tots/es els/les professionals per fer arribar aquests consells tant importants als nostres nens i nenes. Podeu veure fotografies si cliqueu la imatge.