PRESENTACIÓ DELS PADRINS LECTORS

El dilluns dia 8 d’octubre vam fer la presentació d’un dels projectes més rellevants de la nostra escola. Per nosaltres, crear hàbit lector en els infants i ajudar-los a gaudir de la lectura, és un punt molt important del nostre centre.

Per aquest motius els i les alumnes de 6è ajudaran a 1r i 2n a millorar en el procés lector. Mentre que els i les alumnes de 5è ajudaran a gaudir de la lectura als infants de P5.

Esperem que els canvis que hem fet aquest curs per millorar el Projecte de Padrins Lectors ajudin a què aquest millori encara una mica més.

Tot seguit podreu veure un àlbum amb fotos dels padrins i els fillols.