Presentació de la Banda . Alumnes de 3r i 4t.

El divendres a la tarda els alumnes de 3r i 4t van fer una petita demostració del treball que realitzen en les hores de música. Els nens estaven molt emocionats per mostrar als pares l’evolució del seu treball. Els de 4t perquè és el segon any i tenen més seguretat de l’ instrument i els de 3r perquè acaben d’iniciar-se i estan fent un gran treball.

Volem agrair al treball de les mestres de l ‘ escola Marta i Inma i al Jordi.

També volem agrair l’assistència de tots els pares i com no a les mares voluntàries per tocar l’instrument.

I al Jordi que amb la seva cançó ha fet que l’escola posi un granet de sorra en la lluita a la NO VIOLÈNCIA DE GÈNERE.

Tot seguit trobareu uns vídeos de les actuacions i una foto per a clicar a sobre i veure totes les fotos que varem fer el divendres.

20161125_144714