PORTES OBERTES MATES EN MOVIMENT

El passat dia 3 de febrer es va portar a terme una sessió de mates en moviment oberta per a una escola de l’Alt Camp: Les Moreres de les Pobles.

En aquesta ocasió els alumnes observats van ser els grups de 6èA,1rA i 1rB.

La directora de les Pobles, acompanyada del seu inspector, va poder veure en directe el nostre projecte d’innovació certificat pel Departament d’Educació. Va observar la predisposició i alegria dels nens i nenes realitzant les activitats, la seva autonomia per treballar i aprendre uns dels altres, el vocabulari matemàtic que utilitzen tot practicant les sessions,… així com l’entusiasme dels mestres que posen en practica les activitats.

La directora Aida va regalar a l’escola un llibre per a la biblioteca agraint la oportunitat que se li va donar de conèixer el nostre centre i aquest projecte.

Podeu veure algunes imatges de les sessions realitzades si cliqueu AQUÍ.