PORTES OBERTES A L’ESCOLA ELS QUATRE VENTS

PhotoGrid_1418832041331

Us convoquem a les Jornades de Portes Obertes de l’Escola Els Quatre Vents.

Per tal de poder aprofitar el màxim aquesta jornada, us preguem que els dies 10 i 14 de març, els nens/es no us acompanyin. Més endavant hi ha un dia establert (24 de març), per a que els vostres fills/es visitin l’escola.

•  Divendres  10 de març, de 16 a 16,30h. us informarem de tots els projectes del centre i de la línia pedagògica que seguim. A partir de les 16,30h. visitarem l’escola.
  • Dimarts 14 de març, de 10 a 10,30h. us informarem de tots els projectes del centre i de la línia pedagògica que seguim. A partir de les 10,30h. visitarem l’escola.
  • Divendres 24 de març, 15h. visita guiada amb nens/es.

Esperem la vostra assistència!!!!!!!