PARTICIPEM A LA SEGONA EDICIÓ DE TOCÀNIA!!

Aquest dimarts 6 de juny els nens i nenes de tercer i quart han participat a la segona edició del Tocània. Tocània és una trobada de bandes escolars del Baix Penedès organitzada pels i les mestres de música de les escoles participants. Enguany han participat les escoles Sol Cunit i Pompeu Fabra de Cunit, La Parellada de Santa Oliva, El Castell de Calafell i Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys. Junts hem compartit una jornada de música i jocs molt enriquidora! El matí ha acabat amb un super concert! Enhorabona a tots els i les alumnes participants, el resultat del seu treball ha estat espectacular!!

IMATGES