ÒLIBES A L’ESCOLA ELS QUATRE VENTS

El passat divendres a la tarda, l’entitat Ball de Bastons de Sant Jaume va venir a la nostra escola a presentar-nos el seu nou projecte: Les Òlibes.

Tots els/les nens/es de l’escola van assistir a aquesta presentació. Ens van ensenyar les òlibes, ens van explicar la llegenda i fins hi tot vam veure com ballaven i tiraven aigua. Després van ampliar l’explicació del projecte amb l’alumnat de 5è i 6è, van poder posar-se les òlibes i fins hi tot van ser convidats a una reunió per tal de col·laborar amb aquesta nou projecte.

Moltes felicitats per aquesta iniciativa, moltes gràcies per venir a l’escola i us desitgem molts èxits!!!

Podeu veure imatges si cliqueu AQUÍ