INAUGURACIÓ PADRINS LECTORS PETITS

El passat dilluns vam inaugurar amb molta alegria, després de 2 cursos sense portar-lo a terme, el projecte de PADRINS LECTORS.

Els participants en aquest grup de “petits” són els alumnes de P3 i P4 com a fillols/es i 3r i 4t com a padrins.

Durant la inauguració es va parlar de la importància del projecte, de la normativa i es van fer les parelles de fillols/padrins de tot el curs.

Els padrins/es lectors/es tindran la missió d’ensenyar, protegir i acompanyar al seu fillol/a en l’aventura de llegir; introduint-los en el món dels llibres, de les lletres i de la imaginació. Els alumnes grans faran de model dels més petits, prepararan bé la lectura triada i quan es faci la trobada llegiran i compartiran plegats el conte.

L’horari d’aquest projecte és tots els dilluns de 14.30h a 15h (dins el projecte de 30 minuts de lectura). Un dilluns serà de preparació de la lectura i l’altre dilluns la trobada i així successivament.

ESPEREM QUE SIGUI UN PROJECTE PROFITÓS PER A TOTHOM!!

Podeu veure algunes imatges de la inauguració si cliqueu AQUÍ