IMATGES SANT JORDI-21

Ha estat un Sant Jordi diferent, però estem contents d’haver-lo pogut celebrar a l’escola.

Els alumnes de 6è han venut roses. Gran col.laboració de les famílies, s’han venut totes i els nens i nenes han estat molt contents.

Hem fet unes manualitats precioses.

L’AMPA, les cuineres i l’empresa Ausolan del menjador ens han preparat una xocolatada amb melindros per llepar-nos els dits.

A la tarda hem vist el concert virtual protagonitzat per grans artistes guiats per les nostres mestres de música. Un concert del tot variat i espectacular. També s’han repartit els premis als guanyadors/es del certamen de Sant Jordi (aportats per l’AMPA) i el Certamen de lectura en veu alta (aportats pel CRP).

Els alumnes de 5èA  també ens han preparat contes virtuals de Sant Jordi que hem vist a totes les aules.

I acabem el dia de Sant Jordi amb dos obsequis més: la revista Xerrameca (col.laboració tota la comunitat educativa) i el llibre Diari de Confinament per a totes les famílies del centre (obsequi per part de l’Ajuntament de Sant Jaume).

Tenint en compte que el curs passat no ho vam podem celebrar conjuntament… el Sant Jordi d’aquest curs ha estat un dia molt especial.

Algunes fotos de la dia les podreu veure si cliqueu la imatge