HOLA VELLA QUARESMA ADEU CARNESTOLTES

Avui dimecres dia 14 de febrer ha vingut la Sra Vella Quaresma a l’escola i ha fet marxar al Sr. Carnestoltes!!!

Tots els nens/es de P3 a 2n han assistit a l’arribada de la Vella Quaresma al gimnàs i han vist com ella mateixa feia fora al Rei Carnestoltes. Ara es queda ella a l’escola, 7 setmanes fins a Setmana Santa. Els/les alumnes cada divendres li amagaran una cama i ella els deixarà un regalet.

Podeu veure imatges de l’arribada de la Vella Quaresma, el comiat del Rei Carnestoltes i també el ball dels alumnes dedicat a la Vella Quaresma per donar-li la benvinguda. si cliqueu AQUÍ