FORMACIÓ MATES MOVIMENT A L’ARBOÇ

Aquesta setmana dins el pla de formació del nostres centre, dos mestres de cada cicle han anat a l’escola Sant Julià de l’Arboç a fer una formació als mestres d’aquesta escola referent al nostre projecte de mates en moviment.

Ha estat una gran experiència ja que els mestres que apliquem aquest projecte hem pogut explicar quines metodologies i recursos utilitzem per tal de desenvolupar les sessions. Els companys/es de l’Arboç han pogut consultar el dubtes que tenien i també hem fet un intercanvi d’opinions i bones experiències que afavoreixen el procés d’ensenyament-aprenentatge.

IMATGES DE LA FORMACIÓ