FINALISTES CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Durant el 1r trimestre els grups de 4t, 5è i 6è van portar a terme un concurs intern a l’aula de lectura en veu alta. Van guanyar el concurs 4 o 5 alumnes per grup, els/les quals van participar a la final de lectura en veu alta de l’escola. En aquesta final els nens i nenes es van preparar un text i el van llegir en veu alta davant dels seus companys/es i un jurat format per la coordinadora LIC, la mestra d’anglès i la directora.

En acabar la lectura es van escollir els representats de l’escola al certamen de lectura en veu alta de Tarragona. Decisió molt difícil perquè tots/es ho van fer molt bé.

Però finalment els/les escollits van ser:

• Alumnes de cicle mitjà: Lectora Lucía de Nicolàs i suplent Fran Puerta
  • Alumnes de cicle superior: Lectora Jana Rosés i suplent Biel Garcia

Moltes felicitats a tots i totes. Podeu veure fotografies del certamen a l’escola i també a Tarragona si cliqueu AQUÍ