FESTIVAL FI DE CURS – GRADUACIÓ ALUMNES DE 6è

El passat divendres dia 17 de juny vam realitzar el festival de final de curs 21-22.

Va ser una festa molt bonica, tots els nens i nenes de l’escola van dedicar balls i missatges d’agraïment als alumnes de 6è ja que es graduaven. També es va fer un reconeixement als alumnes de P5 ja que acaben l’etapa d’educació infantil.

Tots els nens i nenes de 6è van rebre les orles per part dels seus mestres, així com parlaments per part dels tutors i la directora. També es va fer un aplaudiment als alumnes de la promoció 2020 ja que no van poder celebrar cap festival degut a la pandèmia.

Per acabar la festa mestres i alumnes van ballar junts.

L’ajuntament va fer un reconeixement a la directora Anna Vidal Palau pels 25 anys de dedicació a l’escola Els Quatre Vents de Sant Jaume dels Domenys, amb el lliurament d’una placa.

Podeu veure fotografies i vídeos si cliqueu AQUÍ

Agraïments per la col·laboració a la festa i en tot el curs en general:

– Alumnes: pel seu esforç, la seva alegria, la bona convivència i la gran estima vers els mestres.
– Mestres: excel·lents professionals, sempre preocupats pel benestar dels nens/es, perquè aprenguin i siguin feliços alhora. Mai han dit un no a qualsevol cosa que pogués millorar l’escola o ajudar als alumnes.
– Magda i Isabel: A tot arreu han estat i ajudant sempre, l’escola no seria igual si elles no hi fossin.
– Mestres jubilades: Sagrari, Maria i MªAngels, per les seves aportacions voluntàries per millorar la biblioteca i fer animació lectora als nens i nenes.
– Altres professionals del centre: TEI, vetlladora, logopeda, psicopedagoga, psicòloga, per les seves aportacions a l’educació de l’alumnat.
– Personal de cuina i menjador, pels boníssims dinars i per atendre a l’alumnat com si fossin a casa.
– Personal de neteja, per passar darrera nostre a netejar les aules i els diferents espais.
– Ajuntament, per fer-nos fer tantes instàncies però alhora fer que no ens falti mai de res.
– Junta de l’AMPA, Nati, Bibi, Àlex, Vicky i Bet, per dedicar tantes hores a l’escola de forma voluntària en benefici de tot l’alumnat i mestres.
– Mares de 6è per ajudar a la graduació de 6è i fer que els seus fills/es tinguin una gran festa de comiat.
– A totes les famílies del centre, pel recolzament, la paciència i la capacitat d’adaptació a totes les indicacions que l’escola va donant, que no són poques…per la implicació amb l’aprenentatge dels fills/es i per la comunicació i respecte vers tots els mestres de l’escola.