FESTIVAL DE NADAL 19 I LIBDUP

Ara que ja han passat unes hores del festival d’aquest curs, és un bon moment per fer una petita valoració del que hem gaudit a dintre del gimnàs dimecres al matí i dijous a la tarda.

Pel claustre de l’Escola Els Quatre Vents ha estat un festival preciós i espectacular, on els veritables culpables d’aquest resultat tan emocionant han estat els vostres fills i les vostres filles.

Preparar un festival de Nadal és una feina molt llarga, però amb les 3 mestres de música que tenim a la nostra escola, tot és més fàcil. A més si a elles tres, els ho sumem a cadascun dels nostres alumnes és molt més probable que arribi a emocionar. Cada nen i nena ens ha demostrat que són uns artistes i que, tot i actuar davant de tant públic, han deixat els nervis a un cantó i han donat el màxim.

Cadascuna de les cançons que s’han interpretat han estat molt emocionants i maques. Hem començat amb la nostra banda que ens han regalat 4 cançons fantàstiques, dirigides perfectament per l’Ester i la Núria i acompanyant als artistes al piano, la Marta. Tot seguit, ha arribat el torn dels i les alumnes que aquest any fan 6è, qui dirigits per la Marta han interpretat de forma excel·lent una cançó amb xilòfons, metal·lòfons, tubs, pals xinesos i flautes. Després ha arribat el torn de la resta d’alumnes de primària, moment en què els grups ens han fascinat amb percussions corporals, balls d’un twist o una petita representació de teatre, tot acompanyat de la veu de cada nen o nena de les respectives classes. Finalment, ha arribat el torn dels més petits de l’escola. Però no per això no han demostrat ser grans artistes, ja que tant P3, P4 com P5 han cantat unes cançons que han arrencat els aplaudiments de tot el gimnàs.

Aquest any per acabar el festival, hem decidit projectar el Libdup que vam gravar fa unes setmanes amb els vostres fills i filles com a cloenda. Com heu pogut comprovar qui estaveu presents i qui no ho estava ho comprovarà tot seguit amb el vídeo següent, va ser una experiència on tothom ens ho vam passar molt bé i on el que es pretenia era presentar a tothom qui fa possible que venir a l’escola sigui un motiu d’alegria d’una manera més divertida.

Per acabar, sols ens queda agrair a cadascuna de les més de 300 persones que avui a la tarda heu fet que el nostre gimnàs se’ns quedi petit. Les famílies també formeu part del dia a dia de la nostra escola, per tant també ens agrada que gaudiu en directe del que els vostres fills i filles fan a l’Escola Els Quatre Vents cada dia,

Tot seguit, trobareu algunes fotos i el vídeo del Libdup. Quan tinguem tots els vídeos de les actuacions, els penjarem i us avisarem.

Moltes gràcies per fer d’aquest festival el millor exemple de l’escola que ens agrada.