FESTA GRADUACIÓ ALUMNES 6è 18-19

El divendres passat, vam celebrar a l’escola Els Quatre Vents l’acte de graduació dels i les alumnes de 6è.

Va ser una tarda molt emotiva. Va començar amb la cloenda de l’activitat emocional per les famílies de 6è, on les emocions estaven a flor de pell ja que veure un vídeo personalitzat de fotos dels fills escoltant de fons la carta que els nens els havien escrit va ser molt emocionant.

A mitja tarda, vam continuar amb la festa de garduació on cada curs va dedicar unes paraules i un ball als companys de 6è que marxaven. Després va arribar el moment de l’entrega d’orles i el llançament del birret, moment que pels alumnes és especial i divertit.

Per acabar, i després dels discursos dels alumnes, dels tutors i de la directora Anna Vidal Palau, va arribar el moment més emotiu per a mi. Van pujar tots els alumnes de 6è a l’escenari per acompanyar a la Laia Batlle, mentre ella cantava la cançó “La meva escola” (adaptació de “El meu asteroide” del musical del Petit Príncep) d’una manera espectacular com sempre fa. Poder escoltar una cançó tan maca, amb una lletra tan personal per la nostra escola em va posar els pels de punta.

A la nit vam fer un sopar de germanor al pati de l’escola on vam compartir moments i xerrades amb les famílies i els alumnes mentre ballàvem i rèiem.

En definitiva, dia perfecte per acomiadar el curs 18/19.