FESTA DE LA CASTANYADA

Avui per la tarda hem celebrat la festa de la Castanyada a l’escola!!

Els nens i nenes han baixat a la pista, hem ballat conjuntament la cançó de Panellets i Castanyes, hem menjat castanyes torrades que ens han donat les castanyeres i també els alumnes de 6è han repartit els panellets que vam fer ahir!! Després hem jugat i ens ho hem passat molt bé. Ha estat una tarda rodona, amb molt bon ambient i un comportament dels nens i nenes molt bo.

Moltes gràcies a la Junta de l’ampa i a totes les mares/pares que han ajudat a torrar les castanyes. I també a les dues castanyeres per repartir-les!!!