L’HORA DE FER MÚSICA (P5B)

Benvolgudes famílies!

Cada dijous els nens i nenes de P5 B fan música amb la Mireia i s’ho passen d’allò més bé!

La música els ajuda a relaxar-se, els emociona, aforeix la creativitat i el gust estètic. A més descobreixen que amb la música a més de gaudir poden expressar moltes coses, desenvolupen uns hàbits d’escolta i atenció, i es crea un clima positiu de participació i col·laboració tant individual com col·lectiu.

He fet un recull d’imatges on es mostra com treballen les cançons, les qualitats dels sons, com toquen amb els instruments de petita percussió. Han conegut qui va ser Vivaldi, on va viure i han escoltat la seva audició  “La tardor” i també han fet danses.

No us ho perdeu i cliqueu la imatge o l’enllaç. Ho fan molt rebé. Són uns artistes!!!

CONXI