ENS AGRADA LLEGIR CONTES (P5B)

Hola famílies!

Durant tot el curs hem estat fomentant entre els nostres alumnes un bon hàbit lector. La lectura és un dels eixos vertebradors en qualsevol aprenentatge.

Com ja sabeu, tots els dimarts, l’hem destinat a llegir contes que han portat de casa. Els nens i les nenes han mostrat als seus companys els contes que més els agraden i els han mirat en companyia o tots sols. Amb aquesta activitat es creen situacions agradables i es promou el gust per la lectura.

La lectura també l’hem dinamitzat a través de la biblioteca de l’aula on han agafat un llibre lliurement i l’han llegit fomentant així el plaer per la lectura autònoma.

El divendres els tenia reservada una sorpresa i vam tornar a anar a visitar la biblioteca de l’escola. Tots els nens i les nenes van mirar amb atenció la selecció de contes que hi havien, van agafar els que volien llegir i els van mirar i llegir amb atenció.

Per finalitzar dir-vos que seria bo que durant l’estiu els nenes i les nenes no deixin de llegir contes. Serà la millor manera de distreure’s, trobar respostes i somiar.

CONXI