Els alumnes diem la nostra.

El dilluns dia  de gener els delegats i subdelegats de cada classe ens vam reunir amb la directora i la cap d’estudis de la nostra escola per tal d’explicar-los les nostres inquietuds respecte a l’escola.

Cada classe havíem parlat a tutoria sobre quines coses pensem que falten a l’escola per millorar-la un poc més. Totes les idees han de ser factibles de poder aconseguir, és a dir, no podem demanar fer sempre pati (quina llàstima). Però si que podem demanar coses i que després les aconseguim, com va passar el curs passat amb les xarxes de les porteries o amb tenir més escacs.

A la nostra escola els alumnes som una part molt important del seu funcionament, per això ens agrada molt que se’ns escolti, ja que nosaltres també veiem coses que ens agrdaria millorar o fer.

Esperem que algunes de les propostes que vam fer cada classe es puguin dur a terme, ja que les aportacions van ser molt bones.

Aquí podeu veure la foto on estàvem decidint el futur de l’Escola Els Quatre Vents (jijiji)img_6916