DIA MUNDIAL DE LA POESIA

Avui dia 21 de març és el Dia Mundial de la Poesia. A l’escola ho hem celebrat realitzant diversos actes.

A Educació Infantil han treballat el poema “LA PAPALLONA” de Joana Raspall. L’han escoltat i han fet bonics dibuixos.

A Primària han sortit al pati i han llegit en diverses llengües el poema “SÍ PUC” de Gabriel Ferrater en commemoració del centenari del seu naixement. Hem pogut escoltar aquest poema en diferents idiomes: català, castellà, romanès, francès, àrab, alemany, portuguès i anglès. La lectura ha anat a càrrec d’alumnes del centre que parlen aquest idioma. Ha estat una excel·lent experiència i donem les gràcies a tots els nens i nenes que han llegit, ja que ho han fet molt bé!!!

VISCA LA POESIA!

Si voleu veure alguna imatge dels actes cliqueu AQUÍ.