DIA MUNDIAL CONSCIENCIACIÓ SOBRE L’AUTISME

Avui, 2 d’abril, és el dia mundial de la conscienciació sobre l’Autisme.

L’escola Els Quatre Vents ha participat en la iniciativa del Centre de Recursos per l’autisme Penedès- Garraf amb la finalitat de continuar donant visibilitat, sensibilització i conscienciació a l’autisme.

Que bonic que és veure treballar tota una escola de forma conjunta per a aquesta gran iniciativa.  A les classes s’ha parlat de l’autisme, s’han explicat contes i visualitzat vídeos i per acabar els alumnes han pintat en grups l’infinit. El símbol de l’infinit amb molts colors està relacionat amb la descripció de l’autisme. Aquest infinit té els colors de l’arc de Sant Martí, mostrant i respectant la gran diversitat i singularitat que hi ha dins l’espectre autista.

Els mestres han dibuixat un infinit amb cercles de colors a la pista de l’escola.

Podeu veure imatges molt maques si cliqueu AQUÍ.

Gràcies a tots i a totes per col·laborar amb tant il·lusió.