CONFINATS TAMBÉ PODEM REPASSAR CONTINGUTS D’UNA MANERA DIFERENT

Els tutors de 5è A i B, Vicky i Pablo, han preparat un vídeo pels seus alumnes durant aquestes dies de confinament.

Van pensar que podrien fer una entrevista virtual amb a la FRIDA VICKY KALHO en la que ella ens ajudarà amb alguns temes treballats a les classes. A més també feien les preguntes fent servir rodolins que eren l’últim contingut que estaven treballant abans del tancament de la nostra escola.

El motiu d’aquest vídeo és concienciar als nens i nenes de la situació tan difícil que estem vivint sense oblidar repassar aprenentatges treballats a la classe. Però, sobretot, amb un toc d’humor ja que sense humor aquest alegria confinament serà molt més dur.

Esperem que us agradi