CONCERT DE SANTA CECÍLIA

El dia 22 de novembre es celebra Santa Cecília. Aquesta santa és la patrona dels músics i de la música en general. Per tant com que la nostra escola creu molt amb la música i amb els beneficis que aquesta comporta als nens i nenes, hem celebrat per 2n any aquesta efemèride de la millor manera possibles. Els alumnes de l’Escola Els Quatre Vents que aprenen algun instrument fora de l’escola, han tingut l’oportunitat de tocar-lo davant els seus companys del centre.

Aquesta experiència serà inoblidable per ells, ja que actuar davant de 280 persones és un fet difícil d’oblidar. A més, hauríem de destacar la tranquilitat amb la que els nens i nenes interpretaven les seves obres. Han demostrat que són petits grans artístes.

Per acabar i abans de veure els vídeos, podreu llegir algunes dites sobre la música que descriuen molt bé el que és significa la música a la nostra escola.

“La música és la poesia de l’aire”

“La música és el llenguatge universal de la humanitat”

“Sense la música, la vida seria un error”

“Els escacs, com la música o l’amor, tenen el poder de fer feliç a la gent”

Per acabar, volem agraïr a la Marta la dedicació per fer possible aquest concert per tots els nens i nenes de l’escola.