COMIAT DEL CURS 22-23

Avui, dijous 22 de juny, últim dia del curs escolar 22-23.

Ha estat un curs força normalitzat i que ha passat molt ràpidament. Hem portat a terme moltes activitats i projectes, hem après, hem compartit, ens hem divertit i tots plegats hem conviscut com una gran família.

Gràcies i bon estiu a tothom. https://youtu.be/nbTjdc6Y2cs

• Alumnes de 6è, que tingueu molta sort a l’ESO, us trobarem a faltar!!!!

1. Maite

Em estat 5 anys a l ‘escola els quatre vents amb la Jana.Estem molt contents amb el equip directiu ,professor@s,amb la conserge,secretaries…Super Ben acollits desde el primer día !!!.Moltes gràcies a tots, per tot el que eu fet durant aquests cinc anys per la Jana ,ella us va fer un escrit que us ho deia també.Novament moltes gràcies .Sou una molt bona escola amb aquest equip que sou!!!!.Maite.

2. Maite

També volem donar les gràcies al menjador cuineres ,monitores la Jana li agradava el menjar i el ambient que tenía amb vosaltres.Ja esperava poguer quedar _se.Sou també un bon equip !!!!