COL·LABOREM AMB L’AFA DE L’ESCOLA

El passat 10 de març, com sabeu, va tenir lloc el cros escolar a Sant Jaume dels Domenys.

Aquest tipus d’actes tenen al darrere tot un seguit de tasques organitzatives que cal dur a terme perquè el dia en qüestió funcioni com cal. Enguany, els nens i nenes de 5è vam col·laborar amb l’AFA de l’escola en la preparació de les bosses que es donen a cada un dels corredors el dia del cros.

Aquesta experiència ens va resultar molt enriquidora, ja que vam poder comprovar la necessitat de treballar de manera organitzada i coordinada amb els nostres companys i vam experimentar la satisfacció de veure la feina ben feta. I, com passa a totes les feines, també vam obtenir una dolça recompensa per part de l’AFA.

Volem agrair a l’AFA que ens permeti col·laborar amb elles en aquestes tasques tan interessants per la formació integral dels nens i nenes.

Si voleu veure’ns en acció, cliqueu aquí.