CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Els mesos de febrer i març han estat plens de lectura a la nostra escola.

Tots els alumnes de 4t, 5è i 6è han participat en el certamen de lectura en veu alta que organitza la fundació Enciclopèdia. S’ha fet un primer concurs a l’aula on els mateixos alumnes han fet de jurat. Els seleccionats han participat en el certamen final del centre on el jurat estava format per diferents mestres de l’escola i la direcció.

Felicitem a tots/es els/les participants perquè ho han fet molt bé.

Les alumnes seleccionades per participar al certamen provincial són la Jana Rosés de 4tB i la Julia Donker de 5èA. Com a suplents hi haurà Aleix Serna de 4tA i Eloi Palau de 5èB. Molta sort a tots i totes.

Si cliqueu les imatges podreu veure fotografies de tot el concurs lector.