CARNAVAL A L’ESCOLA!!

El divendres passat, tot i la pluja, vam poder celebrar el Carnaval a la nostra escola. Va ser una mica diferent del que teniem programat, ja que degut al mal temps vam haver de fer la rua per dintre de la nostra escola. Després de pensar en la millor solució vàrem decidir que el faríem d’una forma més familiar.

Les families entraren igual a l’escola i feren que els nens i nenes es sentiren arropats pels seus pares i mares.

L’equip de mestres quedàrem molt content de com havia anat la festa, tot i fer-ho pensat i fet.

Si voleu veure algunes de les imatges que vam poder fer, cliqueu en la següent imatge. A més també podreu gaudir dels vídeos que es van gravar.