Article banda

El dia 18 de juny al gimnàs de l’escola vam realitzar la cloenda del projecte de la banda. Hi van participar els alumnes de segon, que seran els que començaran el curs vinent el projecte, conjuntament amb els nens i nenes de tercer i quart.

Després d’un curs i molt de treball, les quatre bandes ens van oferir un concert on cada grup ens va interpretar dues cançons. Vam tenir el privilegi de tocar acompanyats per un pianista, un baix elèctric i un bateria de l’escola Contrapunt, des d’aquí els hi donem les gràcies. Però els grans protagonistes van ser  la “Banda Quatre Ritmes”, la “Banda Panda”, la “Banda Gaudí” i la “Banda Estrella” que van treballar de valent per oferir-nos un repertori ben variat.
Els alumnes de 3r A ens van interpretar “Mary had a little lamb” i ” La marxa dels elefants”, 3rB ens va tocar les cançons “Ols MacDonald had a farm” i “Oh when the saints go marching in”, 4t A ens va oferir la interpretació de ” The sound of music” i “Tequila”, i 4t B ens va sorprendre amb les obres de ” Supercalifragilisticoespialidosus” i ” I’m a believer” .
Moltes gràcies a tots els pares i mares que ens van acompanyar en aquest dia tan especial i a tots els que treballen perquè aquest projecte sigui possible curs rera curs.
Bon estiu!