ANEM AL CANTÀNIA

El passat dimecres 15 de maig els alumnes de 6è de primària van fer l’esperat concert de la Cantània al teatre Àngel Guimerà del Vendrell. Aquest curs amb la Cantània es van endinsar a l’univers brossià i van poder gaudir de la música amb majúscules, així com també de la Poesia de Joan Brossa.

Estem contents de participar en un projecte que fins avui s’ha realitzat a més de 20 ciutats de 6 països tant europeus com americans. Al llarg d’un curs escolar passen pels escenaris de totes les ciutats participants aproximadament 45.000 nens, 900 mestres de música de més de 980 escoles i 90.000 espectadors. I l’escola de Sant Jaume és una d’elles.

L’objectiu és organitzar un acte per als alumnes que es converteixi en una vivència musical inoblidable per a tots.

NOTÍCIA DE LA TELEVISIÓ EL VENDRELL:

VÍDEO CANTÀNIA 2019

1. Ana Dominguez Vicente

Que decir ,estuvo genial ellos se lo pasaron bien se relacionaron con otros niños de cara al insti fenomenal
    A mi me encantó
    Yo tengo videos los pase y la escuela de ull de vent a colgado