A L’ESCOLA TENIM UNS GRANS ACTORS I ACTRIUS

El passat dimarts dia 29 de març alumnes de la nostra escola van anar al teatre Àngel Guimerà a representar, dins el 43è Festival de Teatre del Baix Penedès, dues obres de teatre.

Concretament els alumnes que realitzen l’activitat extraescolar de teatre, que van representar Annie dirigits per la seva mestra Carme Guzman (amb la col.laboració de Nati Sànchez i Noa Garcia), i els alumnes de 5èA amb la representació de l’obra El vestit nou de l’Emperador dirigits per la seva mestra Vicky Palau (amb la col.laboració de Núria Aragonès).

Van poder gaudir de les obres com a públic els alumnes de 3r, 4t, i 5è.

Cal felicitar a tots els implicats: actors i actrius per la gran interpretació dels personatges i la il.lusió mostrada i a les professionals que ho dirigien ja que han aconseguit un resultat espectacular i sobretot que els nens i nenes gaudeixin amb aquesta activitat. Enhorabona.

Si voleu veure fotos cliqueu l’enllaç