8ª SETMANA ESPORTIVA 2024

Ja tenim aquí la 8ª setmana esportiva, organitzada amb molta il·lusió per a tots els nostres alumnes.
La setmana de l’11 al 15 de març es realitzaran algunes activitats prèvies i la setmana del 18 es portaran a terme la majoria d’activitats.

Portem a terme aquesta jornada per treballar diferents objectius i valors que creiem que afavoreixen el clima escolar al llarg de tot el curs, una manera diferent d’aprendre!!! Treballem aspectes importants com: la pràctica de l’esport, el saber guanyar i perdre,  explicar al mestre/a el que no em sembla bé, la bona convivència, el més important és participar, el saber felicitar als companys/es, l’esforç, la igualtat, la responsabilitat, l’acceptació, el respecte, l’autocontrol, el treball en equip, la diversió, l’optimisme,..

Agraïm la col·laboració de:
– Mestres de l’escola per tota la planificació i organització
– Ajuntament de Sant Jaume pel Rocòdrom, Tir amb Arc, trofeus i medalles
– AMPA per l’organització del cros i subvencionar l’espectacle de teles de l’últim dia
– Consell Esportiu Baix Penedès per l’activitat de psicomotricitat, mini tenis i les medalles.
– Servei Català de trànsit pel part de bicicletes
– Èric Batra Aregall per la xerrada de la Kings League