6a SETMANA DE L’ESPORT-2022

Benvolgudes famílies,
Us informem que a l’escola portarem a terme la 6ª SETMANA ESPORTIVA (del 22 de maig al 3 de juny). Com podreu veure a la planificació adjunta, el lema d’aquesta setmana esportiva és RESPECTE, PAU, COMPANYERISME, SABER GUANYAR, SABER PERDRE I DIVERSIÓ
Els objectius d’aquesta setmana esportiva són:
– Dinamitzar les hores de pau
– Fomentar l’esport
– Treballar en equip
– Saber guanyar i perdre
– Respectar els companys
– Respectar les normes de joc
– Saber compartir i cooperar
– Gaudir jugant
Us agrairíem que parleu amb els vostres fills/es de la importància d’aquests objectius. Esperem que els nens i nenes aprenguin tot jugant i sobretot gaudeixin de l’esport. Molts alumnes s’han inscrit a les diferents activitats i estan molt il·lusionats esperant aquesta setmana esportiva.
La SETMANA ESPORTIVA s’inicia ja amb el cros escolar organitzat per l’AMPA el diumenge 22 de maig, on hi participaran molts alumnes de l’escola. Com a inauguració tenim el Rocòdrom el dilluns 23. Al llarg d’aquesta setmana es faran sobretot competicions a nivell de grup-classe i la setmana següent les finals i semifinals.
Agraïm
La col.laboració de l’AMPA per organitzar el cros escolar comarcal a Sant Jaume.
La col·laboració de l’Ajuntament perquè tots els alumnes podran realitzar l’activitat de Rocòdrom i els alumnes de 4t, 5è i 6è l’activitat de Tir amb Arc. També per l’aportació de les copes i medalles pels finalistes.
La col·laboració del Consell Esportiu per l’activitat de mini tennis a 1r, , 2n i 3r.
La col.laboració dels mossos de trànsit per les xerrades d’educació viària als alumnes de 4t, 5è i 6è.
La col.laboració de l’empresa Educació Viària pel taller de mobilitat segura amb bicicletes pels alumnes de 4t a 6è.
La col.laboració de les ex-alumnes Zoe Bofill per l’exhibició de paTInatge i l’Andrea Méndez per la masterclass de zumba. I els/les nens/es de 5è i 6è que les acompanyaran.
Esperem que aquesta setmana esportiva sigui tot un èxit.

horari setmana d l’esport 2022families

PODEU VEURE IMATGES SI CLIQUEU ALS SEGÜENTS ENLLAÇOS