Nom de l'autor: admin

Jo ja puc ,deixa’m fer!!

Us presentem el treball realitzat pels alumnes de 4t de primària “Jo ja puc ,deixa’m fer!!” Aquest curs al Pla Educatiu d’Entorn de Castelldefels i amb altres centres educatius hem treballat dins del programa EDE l’autonomia des de molts àmbits. Els nostres alumnes han elaborat diferents auques sobre l’AUTONOMIA que a l’escola hem treballat a

Jo ja puc ,deixa’m fer!! Llegeix més »

Projecte. L’hort.

Avui els alumnes de 3r fèiem unes representacions teatrals sobre un restaurant vegetarià que han preparat per parelles. Les receptes estaven preparades amb productes de l’hort. Hem agafat conciència de poder menjar plats saludables. Si en voleu mirar més imatges, podeu accedir al banc de fotos del web.  

Projecte. L’hort. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut