ALIMENTA LA IMAGINACIÓ: ENIGMA GENER

📢Bona tarda,  ja tenim guanyadors i guanyadores del concurs Alimenta la imaginació de la biblioteca escolar del mes de gener. Els afortunats han estat el Pol de 1r, el Nil de 2n, la Martina de 3r, l’Anna F. de 5è i la Nahiara de 6è.

Enhorabona a totes i tots! La resposta de l’enigma de gener era La BIBLIOTECA. S’han endut obsequis de l’Ajuntament de Linyola, Barret Picat, Ascensors Ponent, Gratali i Ca l’Eduardet. A més a més s’han emportat la superxapa del concurs Alimenta la imaginació.

Tot seguit teniu l’enigma del febrer:

Al passadís del costat de la biblioteca trobareu l’enigma de gener i l’urna. Els enigmes tenen relació amb elements que es poden trobar a la biblioteca. És  el mateix enigma per a tota la primària CI, CM i CS. Els premis seran bonics com sempre!🎁

Per aconseguir una butlleta s’ha de fer préstecs a la biblioteca a l’hora del bibliopati (dimarts
i dijous). A cada préstec d’un llibre, revista o còmic correspon una butlleta. Com més préstecs, més butlletes i més possibilitats d’aconseguir un premi. Hi ha temps per dipositar la resposta fins a finals de febrer que farem el sorteig. Molta sort! 🍀

Fes préstec de llibres de la biblioteca escolar i participa en el concurs!🍀

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut