Concert de Nadal a l’escola el Pi

Aquest any el nostre concert de Nadal serà molt especial… farem un viatge per les emocions.
Des de l’escola, tenim moltes ganes de que tots i totes podeu gaudir del nostre festival i passar-ho bé amb les nostres actuacions!
Aquest any com a novetat, el concert es… Llegeix més»

CASTANYADA 2019

Benvolgudes famílies,
Us deixem algunes de les invitacions que ha fet l’alumnat de 5è, per tal que pugueu venir a veure el repertori de cançons de tardor.
Si el temps no acompanya, farem la festa a nivell intern però us passaríem fotos i vídeos a través del… Llegeix més»

SALVEM EL MÓN

PROJECTE D’ESCOLA 2019-2020
Enguany l’escola ha impulsat un projecte comú que es durà a terme durant tot aquest curs. Té la finalitat de promoure i conscienciar sobre la importància de cuidar i salvar el món.
Cada classe s’ha compromès amb una acció per cuidar el planeta. Aquestes… Llegeix més»

Molt bon estiu!

Benvolgudes famílies,
Aquest curs 18/19 ja s’ha acabat i volem agrair-vos totes les aventures que hem gaudit plegats!
Com cada any 6è ens diu adéu però sempre tindran les portes de l’escola el Pi obertes de pam a pam.
Esperem que tingueu un molt bon estiu i que no us agafi un empatx de… Llegeix més»

Autors a les aules

Aquesta setmana hem gaudit d’unes visites molt especials al Cicle Inicial. A 1r ha vingut l’autora i la il·lustradora Mercè Arànega, i a 2n l’autor Ricardo Alcántara. Ens han explicat la seva feina i ens han signat els llibres que hem estat llegint d’ells.
Moltes gràcies!!!!
Llegeix més»

CANTÀNIA 2019

El dilluns  20 de maig de 2019  els i les alumnes de cinquè van a realizar un concert a la sala PAU CASALS del gran Auditori de Barcelona.
Enguany LA CANTÀNIA  girava entorn de l’artista i poeta visual: JOAN BROSSA. Tot el curs ens vam haver… Llegeix més»