1r Sortida al Poble Espanyol

Els alumnes de 1r de primària van realitzar una sortida escolar al Poble Espanyol, on van poder descobrir diferents racons i tradicions de la cultura popular. Durant la visita, van participar en un taller amb un terrissaire, que els ha explicat com es treballa el fang i com es creen peces de ceràmica. Després, cada infant ha tingut l’oportunitat de pintar i decorar el seu propi bol, desenvolupant la creativitat i la motricitat fina. Ha estat una experiència molt enriquidora, divertida i educativa que ha permès als alumnes aprendre de manera vivencial.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut