Teatre d’anglès

Avui recordem el teatre d’anglès que van fer a l’escola a l’alumnat de 5è i 6è. L’obra es titulaba “Lara’s labyrinth”. Va ser una jornada plena d’aprenentatges, vivencies, rialles i companyerisme. L’alumnat va poder gaudir d’una vivència en directe en anglès per a gaudir i aprendre.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut