Avui recordem la sortida que va fer l’alumnat de 4t al Jump Yard de Cornellà i que va ser una experiència genial! Van gaudir d’una jornada molt saltarina, plena de diversió, moviment i rialles. Entre llits elàstics, reptes i jocs, hem compartit una estona molt especial amb els companys i companyes, fomentant el treball en equip, la convivència i, sobretot, passant-nos-ho d’allò més bé.
Ha estat una sortida plena d’energia que segur que recordaran durant molt de temps!


